torsdag 9. februar 2012

Suser avgårde!

I rettferdighetens navn burde nok Rablings ha blitt kledd opp i en klatretrøye!
 Det har dukket opp nye utfordringer for Rablings, og nå slår bølgene høyt rundt bekledning som skal benyttes under den lille sykkelsightseeingen jeg skal ut på den 22. juni. Det ene tok på en måte det andre i går, da det plutselig ble klart for meg at alt jeg har sagt er tatt bokstavlig, bokstavlig talt!

Etter gårsdagens innlegg her på bloggen, hvor jeg som kjent uttrykte min "frykt" for at de utfordrede skulle gi meg et nesten uforholdsmessig dårlig utgangspunkt foran mitt livs utfordring, mottok jeg følgende melding på Facebook fra "Sykkelsponsor", Ivar Kampenhøy som var nevnt i bloggen:

Remo da, hvem ba om kombisykkel ? Vår største utfordring er å få plassert holder til mobiltelefonen din, for du skulle jo sykle og spille wordfeud samtidig. Men jeg må jo si at drakta står i stil med en kombisykkel :-) Ny drakt = mulighet for ny type sykkel :-)
Rablings er jo ikke tapt bak en krakk, og satte straks i gang med å designe seg en drakt som kanskje kunne passe "Høvdingen" hos CC`Martn Hamar, Ivar Kampenhøy. Når det gjelder sponsorene, så må det taes et lite forbehold siden ingen avtaler er signert.
 
Forslag til sykkeldrakt laget av undertegnede! (NB: se opp for dårlige kopier)
 Så da er det bare å vente i spenning på om denne drakta tilfredstiller kravene de nu mere lett nervøse utfordrede har stilt, for å kunne hoste opp en sykkel som det er mulig å frakte 100 kg på fra Trondheim til Oslo!

Til slutt en liten treningsoppdatering: Jeg gikk frem og tilbake til bilen på parkeringsplassen to ganger i løpet av onsdag, og la inn en ekstra sløyfe forbi lønningskontoret for å be om forskudd på lønna. Det ble for øvrig avslått, på grunn av at jeg allerede var i minus for kommende lønnsutbetaling. Litt off topic kanskje, men det kan være greit for alle dere som følger denne bloggen å vite, at vi snakker om en ekte asket i det øverste proletariske sjiktet som har tatt denne utfordringen. Men penger er jo ikke alt, når man skal på sykkelsightseeing. 

BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS

Det er nesten ikke til å tro, men før jeg hadde rukket å sende min ny-designede drakt til godkjenning og produksjon, så dukker det opp en kopi! Men værst er det at de som står bak dette plagiatet er de utfordrede. Ikke har de bare kopiert design og mine farger, men det har hatt frekkhetens nådegave til å "plagiere" mitt slogan, FREDAGSGUTTEN.

De har riktig nok vært smarte nok til å gjøre ordet om til flertall, samt byttet dag, men enhver med bedre enn NG i snitt fra ungdomsskolen kan se at dette er det jeg vil kalle et rent plagiat! Se og døm selv:

PIRATKOPI!
ORGINALEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar