onsdag 28. mars 2012

- Desperat sponsorjakt!

Den nakne sannhet!
Det har begynt å sige inn at tiden går uforholdsmessig fort frem mot den akkurat passe store styrkeprøven. Og selv om sykkelen nå er i boks gjenstår en del arbeid på markedssiden for Rablings. Etter som sykkelen jeg mottok har så fancy pedaler, så er jeg avhengig av spesialstøvler for å kunne benytte sykkelen til trening. Dette var ikke en del av sponsorpakka fra "Lørdagsguttene", så derfor må jeg nå på egenhånd ut i markedet for å skaffe det resterende utstyret.

Shimano (ett eller annet)
Det som må på plass i løpet av kort tid, er i første omgang ett par sykkelsko som kan tilpasses denne bindingen. Jeg forsøkte ei økt innendørs og med joggesko, men det fungerte veldig dårlig så jeg innser at sko må på plass.
Høy vrist og bredt blad!

Hvis noen har et par sko liggende å slenge i størrelse ca. 43, som kan passe til disse beina, så vennligst ta kontakt med Rablings.
Ut over dette så har jeg skjønt at hjelm hører til standardutrustningen, sammen med hansker og briller. Så også disse effektene taes i mot med takk.
OBS: Noe lukt og dårlig stelte negler.
PS: Med langt fremskredet neglesopp, "lakris-rester" og en storetå som er litt større enn snittet så kan man ikke påregne å få returnert skoa etter bruk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar